موزیک نصر : حاشیه های موسیقی | ||
|
روش جستجوگرها خارجی برای بهبود رتبه بندی سایت
مدیر عامل خارجی چیست؟ شما ممکن است فکر کردن در مورد لینک در طول جستجوگرها را در سایت خود. لینک ها یک بخش مسلم از یک سایت جستجوگرها خارجی, اما این همه نیست. جستجوگرها خارجی اشاره به تمام فعالیت های که در خارج از سایت شما رخ می دهد برای افزایش رتبه بندی سایت شما و ایجاد یک جستجوگرها بهتر برای سایت شما. این فعالیت ها شامل لینک, استراتژی های رسانه های اجتماعی, بازاریابی موثر, و بیشتر. به عنوان مثال ، اگر شما یک پست وبلاگ عالی بنویسید و یک لینک به یک تأثیرگذار آن را در صفحه خود قرار دهید ، شما در واقع یک فعالیت SEO خارجی را با استفاده از بازاریابی تأثیرگذار انجام می دهید. اما سوال واقعی این است که آیا جستجوگرها آفلاین به شما کمک می کند سایت خود را در نتایج جستجو رتبه بندی کنید ؟ در واقع جستجوگرها خارج از سایت می گوید موتورهای جستجو مانند گوگل چگونه افراد دیگر مربوط به سایت شما. لینک های با کیفیت بالا و نظرات مثبت سوابق سایت شما ، بیشتر احتمال دارد که آن سایت خود را در رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو قرار داده است.
پیشنهاد وب سایت: استراتژی مدیرعامل در مراحل 11 در 2019 خارج از سایت استراتژی جستجوگرها 2. داشتن یک استراتژی پیوند قوی 3. ایجاد محتوای با دوام و با کیفیت بالا 4. ارائه خود را به عنوان یک رهبر فکری تجربه بیشتر به شما ارائه, با ارزش تر مطالب خود را خواهد. این در نهایت منجر به بیشتر مردم به اشتراک گذاری آن و مربوط به آن. برای ایجاد رهبری ذهنی ، باید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما معتبر و مناسب است .
5. نقل قول, مصاحبه ها و بیشتر. این مشکل کار می کند راه دیگری در اطراف. برای مثال اگر شما نیاز به جمع آوری نظر کارشناس و به نقل از کارشناسان صنایع شما نیاز دارید, شما می توانید با آنها تماس بگیرید و قادر به به اشتراک گذاری لینک با سایت آنها بخواهید آنها را برای. 6. حضور رسانه های اجتماعی قوی برای بهبود سایت خارجی جستجوگرها گوگل گفت که هیچ شبکه اجتماعی وجود ندارد که به طور مستقیم بر رتبه بندی بالا سایت و جستجوگرها داخلی سایت تاثیر بگذارد. اما مطمئنا می تواند به طور غیر مستقیم به جستجوگرها در خارج از سایت کمک کند. برای انجام این کار ، می توانید یک قطعه بزرگ از محتوا را بنویسید و آن را در Facebook ، Twitter ، Linkedin و دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.. این می تواند بسیاری از لینک ها برای شما, و همانطور که می دانید, لینک ها یک عامل رتبه بندی مستقیم. در استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی ، تعداد لینک ها ، و همچنین به اشتراک گذاری آنها ، امتیاز سایت را افزایش می دهد. برای دریافت مزایای غیر مستقیم از رسانه های اجتماعی, شما نیاز به یک استراتژی جامع, حضور فعال, و یک طرح محتوای قوی. 7. ارتباط با تاثیرگذاران برای یک سایت جستجوگرها خارجی شما می توانید جذب مخاطبان بزرگ با استفاده از نفوذ بازاریابی و یا نفوذ بازاریابی. این نوع بازاریابی بازاریابی انعطاف پذیر است و کمک می کند تا شما را وادار به دانستن نام تجاری خود را برای مخاطبان جدید.
تصور کنید اگر کسی به شما اعتماد توصیه یک نام تجاری جدید, شما به احتمال زیاد به گوش دادن به توصیه های خود و استفاده از آن نام تجاری. این هسته تاثیر گذار بازاریابی است و معمولا شامل یک فرایند 3 مرحله ای است که: شناخت عامل تاثیر این روش مربوط به تفکر رهبری است. درست است که ایجاد نظرات و نظرات در وبلاگ ها به طور خودکار شما را متصل نمی کند ، اما نام تجاری شما را در انجمن ها و وبلاگ های مهم قابل تشخیص می کند. بنابراین سعی کنید وبلاگ های محبوب را در صنعت خود شناسایی کنید و نظرات خود را در آنجا بگذارید. ارسال نظرات در انجمن ها و وبلاگ ها محبوب می تواند به شما یک وبلاگ نویس تشخیص را, و همچنین خوانندگان وبلاگ را تحت تاثیر قرار. درگیر شدن در مکالمات صنعت کمک خواهد کرد که شما را با افراد با نفوذ ارتباط برقرار کنند ، و در آینده ، شما قادر خواهید بود به آنها متصل به سایت شما.
9. ایجاد یک کمپین تبلیغاتی برای سایت های جستجوگرها خارجی مطمئن شوید که شما در رسیدن به حق مردم با ایجاد یک کمپین بازاریابی دیجیتال. اگر در مکالمات مربوط به شرکت رسانه های اجتماعی صنعت شما ، شما باید آن را از آنجا انجام دهید ، برخی از هسته ها می دانند ، و مهمتر از همه ، آنها نیز باید حضور داشته باشند که شما می دانید. پس از شما انجام تحقیقات کمی شما قادر خواهید بود برای پیدا کردن بسیاری از وبلاگ نویسان و رهبران فکری در صنعت شما. هنگامی که شما در پیدا کردن یک مقاله در یک وبلاگ معتبر, فکر می کنم در مورد آن وبلاگ و ارسال یک ایمیل یا پیام برای دیدن اگر آنها علاقه مند به اشتراک گذاری پست خود را. به یاد داشته باشید که ایمیل اصلی همیشه می تواند نادیده گرفته شود و در همان محل باشد ، بنابراین همیشه ایمیل های بعدی را آماده کنید. 10. ارتباط با افراد مناسب این نیاز به تحقیقات اساسی. شما باید مطمئن شوید که تاثیر گذار شما در پیدا کردن بیش از فقط یک کاربر به طور منظم با پیروان متعدد است. مراقب باشید که این افراد هستند و چگونه مشتاق پیروان خود هستند. به عنوان یک فرد مشغول به کار در همان صنعت شما می خواهید لزوما به این معنی نیست که مخاطبان خود را نیز یکی از شما انتظار می رود. بنابراین زمان برای شناسایی این افراد و تشخیص عوامل تاثیرگذار را. هنگامی که شما پیدا کنید که فرد مناسب, از آن زمان به آنها تماس بگیرید. شما تنها می توانید با تماس با این افراد از طریق ایمیل و نه از طریق سایت آنها بخشی از این اطلاعات در دسترس برای شناسایی کسی که باید به شما کمک کند حرکت به سایت شما در حال اتصال به صفحه آنها را پیدا کنید. 11. استفاده از وبلاگ مهمان برای بهبود سایت خارجی جستجوگرها تعریف تفکر خود را. به یاد داشته باشید که کیفیت برگه های رای در این مرحله بسیار مهم است. نگاهی هم به ایجاد یک پست مهمان با کیفیت. 12. استفاده از ویدئو نباید نادیده گرفته شود که این ویدیو آخرین محتوای تولید شده در این روزها است. یوتیوب به تنهایی دریافت بیش از 30 میلیون بازدید کننده در روز. تعیین کنید که کدام ویدیو برای کار شما مناسب است. شما می توانید به سادگی با ایجاد محتوای ویدئویی و اتصال به کانال شروع کنید. فیلم های خود را نیز باید بهینه سازی شود, و همچنین مطالب دیگر. برای این کار ، شما نیاز به وارد کردن کلمات کلیدی و مطمئن شوید که فیلم های خود را با کیفیت بالا هستند. صفحه خود را با فیلم های مربوطه و لینک های محتوای عمیق ایجاد کنید و منتظر بسیاری از لینک ها باشید. 13. نمایش به صورت اسلاید یک راه ارزشمند برای بهبود سایت های جستجوگرها خارجی است دلیل این است که گوگل واقعا نشان می دهد اسلاید را دوست دارد. بنابراین مطمئن شوید که حساب خود را با کلمات کلیدی و لینک های داخلی بهینه سازی شده, و همچنین دیگر حساب های رسانه های اجتماعی. 14. نظارت بر عملکرد برای شناسایی محتوای مشابه
15. دنبال لینک در سایت خود را به بهبود ظاهر جستجوگرها خود را به یک سایت خارجی قوی ، شما نیاز به پیگیری چگونه بسیاری از لینک دهنده و چند بار شما بیش از یک دوره معینی از زمان دریافت کرده ام. ابزار های بسیاری برای کمک به شما پیگیری این وجود دارد. با استفاده از این ابزار اجازه می دهد تا شما را به نظارت بر تمام کلینیک های خود را. این اجازه می دهد تا شما را به کنترل کیفیت لینک ها و مطمئن شوید که این لینک ها آنهایی که شما به دنبال و در غیر این صورت آنها را اصلاح. 16. ساخت یک لینک قبل از لینک این جایی است که, واقعا ترکیب مشارکت در گروه, نظرات و نظرات, کمپین های تبلیغاتی, و غیره. زیرا, درست مثل در دنیای واقعی, تعامل واقعا باعث می شود شما با دیگران ارتباط برقرار و دریافت ارتباط بیشتر, و همچنین به زبان راست قرار می گیرند. سعی کنید به تکیه بر خرید لینک و یا دیگر تکنیک های swat, اما به جای سعی کنید برای برقراری ارتباط آنلاین و به رسمیت شناختن از سایت های دیگر. این باعث می شود آن را بسیار ساده تر و بیشتر شما می توانید لینک دهنده برای سایت شما. 17. دسترسی به رسانه ها برای بهبود سایت جستجوگرها خارجی برخی از سایت ها به طور خاص برای این منظور ساخته شده است. شما می توانید روزنامه نگاران را از طریق این سایت ها در یک موضوع خاص ارسال کنید و از آنها بخواهید که با آن موضوع کمک کنند. اگر کار خود را مربوط به تجربه خود را, شما می توانید آنها را برای یک لینک به سایت خود را بپرسید. 18. تمرکز بر محتوای منحصر به فرد 19. ایجاد تصاویر سعی کنید برای بهینه سازی تصاویر خود را. به این ترتیب ، هنگامی که کسی تصویر شما را به اشتراک می گذارد ، لینک شما نیز در صفحه ای که در آن نوشته شده است قرار می گیرد. 20. ارائه تجربه خود در دانشگاه ها لینک های با کیفیت بالا و معتبر بیشترین توجه را از گوگل جلب می کنند. به همین دلیل است که همه تلاش می کنند چنین ارتباطی ایجاد کنند. اتصالات علمی و علمی برای بالا بردن رتبه شما عالی هستند. ارسال تخصص خود را به دانشگاه ها و کالج برای این منظور. یافتن هر برنامه مربوط به کسب و کار و یا صنعت خود را کنید و سعی کنید به ارائه منابع مرجع مفید برای آن. 21. برای لینک های نامعتبر در سایت های دیگر را بررسی کنید اما چرا این استراتژی کار می کند ؟ پس هیچ کس را دوست دارد به لینک های شکسته و این لینک های شکسته از دست دادن مشتریان بالقوه در سایت این استراتژی بسیار موثر است. در واقع ، شما به آنها کمک کرده اید که اتصالات شکسته خود را پیدا کنند ، و شما بیشتر احتمال دارد که آنها نیز کمک کنند. 22. ایجاد راهنماهای سفر اصلی و پژوهش بنابراین اگر شما انجام تحقیقات مناسب با داده های اصلی وبلاگ نویسان و نویسندگان قطعا استفاده از آن و مربوط به آن است. این به این معنی است که ، در اصل ، آنها باید با تحقیقات و دستورالعمل های اصلی شما مرتبط باشند. این لزوما به این معنا نیست بسیاری از تحقیقات و زمان زیادی را برای شما, اما شما می توانید آن را از طریق تحقیق و جمع آوری اطلاعات دقیق. 23. ایجاد یک رویداد 24. برای نوشتن یک رضایت 25. تماس با دیگران و اجازه دهید آنها را در مورد این لینک می دانم این خوب است برای اضافه کردن لینک از دیگران به مطالب خود را. شما این کار را انجام می دهید زیرا محتوای آنها مربوط به محتوای شما است یا برای مخاطبان مفید است و به حمایت از مقاله شما کمک می کند. هنگامی که شما انجام, اجازه نویسنده می دانم. این نه تنها به شما کمک خواهد یک رابطه بین شما و آنها را ساخت, اما آنها همچنین می توانید به سایت خود را در آینده مربوط. شروع به کار با یک مدیر عامل خارجی
ما فقط تحت پوشش ام 25 استراتژی برای شما در اینجا, اما بسیاری از گزینه های بیشتر که به شما کمک خواهد بهینه سازی جستجوگرها در خارج از سایت وجود دارد. منبع : http://hoo.gg/tjWwX
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ دی ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۴۱:۴۰ ] [ ناصر احمدی ]
|
|
[rss : [Weblog Themes By : nasrblog.ir] |